В університеті відбулося перше заняття з циклу польсько-українських інтеграційних занять з питань «STEAM-освіта», «Робототехніка»
5 травня 2023 р. з використанням сервісу відеозв’язку Zoom відбулося перше заняття на тему «Вибрані приклади використання онлайн-тренажерів у дистанційному навчанні інформатики та робототехніки (середовище розробки Microsoft MakeCode – вступ)» з циклу польсько-українських інтеграційних занять з питань «STEAM-освіта», «Робототехніка».
Керівники заходу: dr Maryna Kyryliuk, Wojciech Zuziak.
Лектор: Войцех Зузяк, викладач-консультант Регіонального осередку удосконалення вчителів «WOM», сертифікований тренер Академії LEGO® Education.
Матеріали курсу (EN): 1) платформа Microsoft MakeCode https://www.microsoft.com/en-us/makecode; 2) онлайн-тренажер Microsoft MakeCode для LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 https://makecode.mindstorms.com/; 3) короткий опис Microsoft MakeCode для LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 https://makecode.com/blog/lego/05-15-2018; 4) онлайн-презентація з вправами для воркшопу.
З вітальним словом до учасників воркшопу звернулися заступниця директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка педагогічних наук Ольга Захар і проректор з наукової роботи Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка доктор педагогічних наук, професор Василь Фазан.
Під час зустрічі учасники спробували себе в ролі студентів і виконували практико орієнтовані завдання в середовищі програмування Microsoft MakeCode.
До заняття приєдналися студенти, магістранти і викладачі факультету комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, викладачі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, викладачі обласного коледжу «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка» Полтавської обласної ради.
Наприкінці заняття учасники могли поставити запитання стосовно особливостей реалізації STEM-освіти в Польщі й Україні, значення робототехніки в розвитку особистості учнів тощо.
Актуальність проведеного заходу потвердилася схвальними відгуками учасників у чаті й вдячністю організаторам за започаткування проведення практичних занять такого формату й можливості міжнародної співпраці.