Засідання робочої групи з розроблення освітньої програми «Теорія і практика STEM-освіти»
30 червня 2022 р. з використанням сервісу відеоконференцій Zoom відбулася зустріч робочої групи з розроблення освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки «Теорія і практика STEM-освіти» зі стейкголдерами.
На зустрічі були присутні: члени робочої групи (гарант – доктор педагогічних наук Володимир Мокляк, докторка педагогічних наук Леся Петренко, кандидатка педагогічних наук Алла Хоменко, кандидат фізико-математичних наук Олег Саєнко, кандидатка історичних наук Тамара Лахач, здобувачка ступеня магістра Євгенія Дорошенко, здобувач ступеня магістра Олександр Чабан) і зовнішні стейкголдери (докторка педагогічних наук Анна Боярська-Хоменко, докторка педагогічних наук Наталія Кононец, директорка комунального закладу «Міжшкільний ресурсний центр Полтавської міської ради» Олена Цимбалюк, директор Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради Олег Сич).
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/foto-1-1024x576.jpg)
Гарант освітньої програми Володимир Мокляк проаналізував особливості новоствореної освітньої програми, презентував затверджений навчальний план, закцентував увагу на тому, що в Україні це перша освітня програма підготовки фахівців зі STEM-освіти.
Наталія Кононец наголосила на важливості в сучасних умовах якісної цифровізації освітнього простору будь-яких закладів освіти, необхідності підготовки фахівців зі STEM-освіти задля ефективного впровадження інноваційних педагогічних технологій.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/foto-2-1024x576.jpg)
Олександр Чабан, який працює декілька років поспіль у галузі STEM-технологій, схвально висловився про запровадження в рідному університеті сучасної освітньої програми. Це допомагає закладу вищої освіти іти в ногу з часом і бути кокурентоздатним на регіональному й республіканському рівнях.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/foto-3-1024x576.jpg)
Олена Цимбалюк відзначила інноваційність освітньої програми, окреслила шляхи співпраці випускової кафедри загальної педагогіки та андрагогіки й Міжшкільного ресурсного центру. Директорка зазначила, що майбутнє – за STEM-технологіями.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/foto-4-1024x576.jpg)
Нові напрями співпраці між кафедрою освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди й кафедрою загальної педагогіки та андрагогіки вимальовуються за рахунок реалізації нової освітньої програми, переконана Анна Боярська-Хоменко. STEM-технології консолідують і об’єднають науковців.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/foto-5-1024x576.jpg)
Олег Саєнко, Євгенія Дорошенко, Алла Хоменко, Леся Петренко, Тамара Лахач, Олег Сич відзначили STEM-освіту як сучасний педагогічний тренд. Безумовно, реалізація освітньо-професійної програми потребує значних зусиль, але беззаперечна затребуваність фахівців у галузі STEM, сприятливе освітньо-наукове середовище університету, підтримка адміністрації уможливлюють виконання всіх умов для якісного втілення в життя нової ідеї.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/07/foto6-1024x1024.jpg)