Всеукраїнська конференція в Полтавському педагогічному про використання в освіті новітніх інформаційно-комунікаційних технологій
24-25 листопада 2021 р. на фізико-математичному факультеті Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка відбулася VІI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція молодих учених та студентів «Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті», організована кафедрою математичного аналізу та інформатики.
З вітальним словом до учасників звернулася ректорка університету професорка Марина Гриньова, яка закцентувала увагу на важливості дослідження питань використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті та побажала плідної роботи учасникам конференції.
У роботі конференції взяли участь науково-педагогічні працівники, керівники й учителі закладів загальної середньої освіти, здобувачі вищої освіти.
На пленарному засіданні обговорили особливості формування ІКТ — компетентності учасників освітнього процесу в сучасних умовах, можливості використання мобільних технологій в освіті, перспективи використання сучасних технологій доповненої реальності, проблеми інтеграції платформ дистанційного навчання в заклади освіти, новітні тенденції розробки електронних освітніх ресурсів і використання вільного програмного забезпечення.
Великий інтерес в учасників конференції викликали доповіді:
учительки математики та економіки Полтавської гімназії №33 Олени Зайцевої («Використання GoogleMaps в навчанні математики»),
адміністраторки системи «Моя школа» Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Світлани Замко («Використання в навчальних закладах системи «Моя школа»»),
студентки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Ірини Бабійчук («Методика використання онлайн-дошки Conceptboard на уроках інформатики»),
магістрантки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Анастасії Кокарєвої(«Інформаційна культура учнів під час сторітелінгу на уроках інформатики»).
Фундаментальні виступи учасників, цікаві дискусії, різноманіття напрямів наукових розвідок засвідчили актуальність заявленої проблематики і перспективність подальших досліджень у сфері використання новітніх інформаційно-комунікаційних технології в освіті.