Викладачі Полтавського педагогічного ознайомилися із сучасним обладнанням для STEAM-освіти та мейкерства
17 січня 2022 року, у Міжнародний день дитячих винаходів, викладачі Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка взяли участь у мініконференції, присвяченій обладнанню для STEAM-освіти та мейкерства. Конференцію організовала студія креативної технічної освіти «Технолаб» (засновник студії — Владислав Кушніров).
Сучасні освітні технології завжди перебувають у центрі уваги науковців університету, тож до роботи конференції долучилися очільниця факультету комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки Тетяна Барболіна, завідувач кафедри загальної педагогіки та андрагогіки, гарант освітньої програми «Теорія і практика STEM-освіти» Володимир Мокляк, завідувачка кафедри дошкільної освіти Олена Гнізділова, завідувачка кафедри виробничо-інформаційних технологій та безпеки життєдіяльності Оксана Кудря, професорка кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Леся Петренко, доцент кафедри математичного аналізу та інформатики, гарант освітньої програми «Середня освіта (Інформатика та мова і література (англійська))» Олександр Мамон, докторантка, доцентка кафедри виробничо-інформаційних технологій та безпеки життєдіяльності Любов Хоменко.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/01/1-7-1024x768.jpg)
Організатори конференції представили зразки STEM-обладнання від провідних компаній (комплекти з робототехніки для різних вікових груп; комплекти й верстати для різьблення, лазерного гравіювання, 3D-друку тощо), приклади робіт, створених за допомогою 3D-принтера та 3D-ручки.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/01/2-5-1024x571.jpg)
Учасники конференції змогли не лише почути про особливості й можливості різних видів обладнання, але й протестувати його, побачити в роботі, а також обговорити стан і перспективи STEAM-освіти у невимушеній атмосфері творчого спілкування.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/01/3-4-768x1024.jpg)
Дякуємо організаторам мініконференції за запрошення і конструктивний діалог.