В університеті відбулася настановча конференція з виробничої науково-педагогічної практики у вищій школі для магістрантів заочної форми навчання
14 жовтня 2024 р. у дистанційному форматі відбулася настановча конференція з виробничої науково-педагогічної практики у вищій школі для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки» (група ПВШ-61, заочна форма навчання).
Методист практики професор Володимир Мокляк разом зі здобувачами освіти обговорили особливості звітної документації, познайомилися з робочою програмою та завданнями практики:
– вивчення майбутніми магістрами специфіки організації і здійснення наукової роботи в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка, на факультеті комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки та кафедрі загальної педагогіки та андрагогіки зокрема;
– участь у дослідницькій діяльності з актуальних проблем, визначених кафедрою і базою практики;
– формування дослідницького типу мислення, оволодіння методологією проведення дослідження й опанування спеціальних умінь і навичок на основі систематизації теоретичних знань і їх інтеграції в ході проведення науково-дослідної роботи безпосередньо в педагогічному процесі вищої школи;
– формування вміння вирішувати наукові, виробничі й організаційні задачі, що виникають у ході експериментальної роботи, самостійно застосовувати на практиці основні теоретичні й емпіричні методи та засоби науково-дослідницької роботи;
– розвиток професійно значущих якостей особистості дослідника-вченого;
– удосконалення інтелектуальних здібностей і комунікативних умінь у процесі підготовки науково-дослідного завдання і публічного виступу з метою його захисту;
– розвиток творчої ініціативи та презентація науково-дослідницьких умінь професійної діяльності викладача вищої школи;
– поглиблення і систематизація знань, умінь і навичок з методики проведення основних форм організації навчально-виховного процесу у вищій школі, застосування інноваційних технологій;
– розвиток практичних умінь формування суб’єкт-суб’єктних відносин в системі «викладач-студент» на рівні співробітництва та співтворчості;
– розвиток здатності до парадигмального осмислення педагогічної дійсності, розширення і поглиблення науково-педагогічного світогляду та формування особистісно-професійного стилю діяльності у вищій школі;
– формування професійної самореалізації на основі самоспостереження, самоаналізу, самоуправління, самозвітування, самоконтролю, самооцінки та інших процесів професійного розвитку особистості викладача вищої школи.
Майбутні викладачі закладів вищої освіти – еліта нації, мають бути озброєні відповідними компетентностями з організації якісного освітнього процесу у вищій школі. Саме тому одним із основних принципів, який має бути імплементований упродовж проходження практики – єдність теорії і практики.
Бажаєм успіхів студентам у проходженні практики!