Студенти фізико-математичного факультету опановують дистанційні технології навчання
Оголошення карантину поставило перед учителями низку нових завдань, пов’язаних з організацією навчання з використанням дистанційних технологій, підкреслило необхідність підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Протягом кількох років студенти фізико-математичного факультету мали змогу під час занять працювати із сервісом Google Classroom, знайомитися з можливостями конструктору інтерактивних завдань LearningApps.org, системами онлайн-тестування тощо. Перехід на роботу в дистанційному режимі — гарний привід познайомитися з іншими новими технологіями: використання Zoom для організації відеоконференцій, організація спільної діяльності учнів за допомогою віртуальної інтерактивної дошки Padlet тощо. Ще одним корисним досвідом для студентів стане використання глобальної освітньої мережі Edmodo, що створена для організації спілкування учасників освітнього процесу та спільного використання ресурсів. Edmodo дає можливість викладачеві завантажувати різні матеріали, тести, завдання, а потім ділитися ними зі студентами.