Викладачі університету підвищували кваліфікацію з технологій стартапів за програмою від Тартуського університету (Естонія)
Протягом вересня-грудня 2022 р. завідувач кафедри політекономії Сергій Степаненко та доцентка кафедри математичного аналізу та інформатики Оксана Дмитрієнко пройшли навчання за курсом «Teaching entrepreneurship at university», який було реалізовано у рамках StarterAcademia – спільної освітньої програми естонського університету Тарту (University of Tartu) та української організації інноваційного підприємництва YEP.
Учасники StarterAcademia прослухали лекції, доповіді та презентації естонських науковців-практиків Марет Ахонен, Тааві Тамма, Анне Рейно, Юко-Март Кюлара з Тартуського університету й українських дослідників та підприємців, які поділилися своїм інноваційним досвідом, інструментами для роботи зі студентами та методиками викладання. Зокрема, протягом навчального процесу учасники пройшли шляхом підприємців-початківців (від зародження ідеї до розробки бізнес-моделі), генерували та валідували підприємницькі ідеї, працювали над ними у команді та здійснювали презентації власних напрацювань.
Представники нашого університету спільно із колегами з Національного університету водного господарства та природокористування, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана на буткемпі презентували англійською мовою ідею проєкту-стартапу «Створення міжуніверситетського бізнес-акселератора», впровадження якого допоможе молодим науковцям, винахідникам, здобувачам освіти та випускникам розробити ідею для інноваційного бізнесу; знайти однодумців для створення команди стартапу (нетворкінг); удосконалити ідею на pre-seed стадії (валідація та менторинг); знайти перспективний проєкт для інвестування, забезпечить формування своєрідної екосистеми для розробки, тестування та фандрайзингу стартапів з урахуванням цілей регіонального інноваційного розвитку.
За підсумками опанування практичного курсу науково-педагогічні працівники підвищили рівень власних підприємницьких компетентностей опанували теоретичні та методичні основи викладання підприємництва та управління стартап-проєктами, набули концептуальних знань та навичок, які можуть бути інтегровані в освітній процес.