В університеті відбулося третє заняття циклу польсько-українських інтеграційних занять з питань «STEAM-освіта», «Робототехніка»

13 грудня 2023 р. із застосуванням сервісу відеоконференцій ZOOM відбулося третє заняття циклу польсько-українських інтеграційних занять з питань «STEAM-освіта», «Робототехніка» на тему «Практичне використання штучного інтелекту в освіті».

Координаторка українсько-польської співпраці – кандидатка педагогічних наук докторка Марина Кирилюк, спеціалістка регіонального осередку вдосконалення вчителів у Бєльсько-Бялій (Польща).

Лекторка: Агнєшка Марекв’я-Вуйцик, тренерка, експертка Microsoft MIEE 2022/2023, MIEE 2020/2021 та MIEE 2021/2022, освітній коуч, тренерка Академії Cisco, екзаменаторка ECDL, викладачка університету, вчителька математики, фізики та інформатики.

Особливостями підготовки до заняття було те, що кожен із учасників створив електронну скриньку, яку він не використовує на інших сайтах, намалював малюнок із завантаженням його на комп’ютер, а також створив обліковий запис на платформі Canva. Лекторка ознайомила учасників із базовими концептуальними засадами функціонування штучного інтелекту. Сучасними інноваціями в освітньо-науковому просторі є те, що зараз штучний інтелект вбудовано у чималу кількість хмарних сервісів, що дозволяє застосовувати їх дидактичний потенціал в освітньому процесі закладів освіти різного рівня.

Присутні попрацювали на таких платформах:

https://sketch.metademolab.com/canvas – сервіс для створення анімацій, де намальований власноруч малюнок можна «оживити» вбудованими інструментами.

https://www.autodraw.com/ – намальоване на робочому полі зображення засобами штучного інтелекту набуває «правильних форм», є багато вбудованих моделей-заготовок.

https://quickdraw.withgoogle.com/ – штучний інтелект може поставити завдання зобразити малюнок, користувач виконує завдання, а програма розпізнає і визначає, що зобразила людина.

https://artsandculture.google.com/ – онлайн-платформа, використовуючи яку, користувач може отримати доступ до зображень високої чіткості художніх робіт, які зберігаються у музеях-партнерах ініціативи.

https://www.bing.com/ – дуже цікавий сервіс, однією з функцій якого є можливість створення зображення за текстовим описом. За запитом «зима в Україні, не дуже сонячний, але затишний день, лежить сніг, стоїть будинок, з димаря якого іде дим» створено прекрасний витвір мистецтва:

https://bard.google.com/ – експериментальний сервіс, у якому можна взаємодіяти з генеративним штучним інтелектом. Як розмовна модель штучного інтелекту Bard допомагає відшукати нові ідеї, підвищити продуктивність, а також розкрити творчий потенціал.

https://www.eduaide.ai/ – надзвичайно потрібний сервіс для вчителів. Може згенерувати тести для учнів, дати поради до проведення уроків, створити програму курсу чи план уроку, обрати тему заняття й оптимізувати її, запропонувати STEM-проєкти для освітнього процесу.

https://new.express.adobe.com/https://www.canva.com/ – ще два цікаві сервіси для роботи з графікою.

Вебінар відвідали викладачі і студенти факультетів комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки, філології та журналістики, інших факультетів університету, а також науково-педагогічні працівники інших закладів вищої освіти України.

Присутні красно подякували за актуальну й корисну інформацію, застосувати на практиці яку кожен зміг за час воркшопу, адже реалізація принципу зв’язку теорії з практикою – неодмінна умова ефективності освітнього процесу.

You may also like...