На кафедрі загальної педагогіки та андрагогіки відбувся науковий семінар «Підготовка майбутніх учителів математики до професійної діяльності в закладах позашкільної освіти»
17 грудня 2024 р. на кафедрі загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка відбувся науковий семінар для наукових керівників та аспірантів «Підготовка майбутніх учителів математики до професійної діяльності в закладах позашкільної освіти».
Проректор з наукової роботи професор Василь Фазан відзначив сучасні тенденції щодо виведення системи вищої педагогічної освіти в Україні на рівень державних освітніх стандартів, які вимагають теоретико-методологічного аналізу, експериментальної перевірки ефективності моделей навчання і виховання у вітчизняній освіті і педагогічній науці.
Спікер семінару завідувач кафедри загальної педагогіки та андрагогіки професор Володимир Мокляк охарактеризував теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх учителів математики до професійно-педагогічної діяльності, вказавши на можливість використання в якості її методологічного підґрунтя професійно-педагогічної діяльності вчителя, методологія якої базується на ряді категорій як філософському підґрунті формування готовності цього виду.
Професорка Олена Ільченко відзначила недостатньою присутність у практиці підготовки майбутніх учителів педагогічних технологій з формування позитивного ставлення до теперішньої освітньої та майбутньої професійної педагогічної діяльності в закладах позашкільної освіти, обізнаності щодо структури сутності та особливостей науково-технічної сфери знань, змісту, методів, організаційних форм і засобів методичної діяльності педагогів позашкільних закладів освіти, критеріїв, показників та методик діагностування результатів освітньої діяльності.
Професорка Лариса Семеновська розкрила цілі й систему методологічних підходів, потрібних для пояснення становлення та прогнозування підготовки майбутніх учителів математики до професійної діяльності в закладах позашкільної освіти.
Доцент Іван Кравченко звернув увагу на важливість розроблення засобів поетапної підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності в закладах позашкільної освіти.
Доцентка Алла Хоменко зазначила про недостатню присутність у змісті освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів математичної середньої освіти вишів України освітніх компонентів, спрямованих на формування готовності майбутніх учителів математики до професійної діяльності в закладах позашкільної освіти, розкрила провідні методи й форми, необхідні для організації цього процесу.
Професорка Леся Петренко окреслила специфічні особливості організації освітнього процесу в позашкільних навчальних закладах, що дало змогу схарактеризувати освітні можливості позашкілля у сприянні вирішення актуальних для суспільства завдань.
Аспірант четвертого курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Роман Клязьмін висвітлив методолого-теоретичні та практичні засади авторської моделі підготовки майбутніх учителів математики до професійної діяльності в закладах позашкільної освіти, розкрив особливості її апробації та впровадження у вітчизняних освітніх закладах цього типу.