На засіданні разової спеціалізованої вченої ради ДФ 44.053.061 відбувся публічний захист дисертації Олени Павленко на здобуття наукового ступеня доктора філософії
12 червня 2024 р. у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка відбулося засідання разової спеціалізованої вченої ради, створеної відповідно до Наказу ректора про створення разової спеціалізованої вченої ради № 33-А від 11.04.2024 р.
Публічний захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) (галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки) аспірантки четвертого року навчання Олени Павленко відбувся з використанням засобів відеозв’язку Zoom у режимі реального часу.
Здобувачка успішно захистила дисертацію на тему «Дидактичні умови формування іншомовної предметної компетентності старшокласників в умовах неформальної освіти», виконану під керівництвом доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Володимира Мокляка.
Голова спеціалізованої разової вченої ради – докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Леся Петренко. Офіційні опоненти: Алла Куліченко, докторка педагогічних наук, доцентка, професорка кафедри іноземних мов Запорізького державного медико-фармацевтичного університету; Олена Смольнікова, кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри іноземних мов природничого факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Рецензенти: докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри культурології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Любов Кравченко та докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Олена Ільченко.
Члени разової спеціалізованої ради одностайно підтримали актуальність обраної теми дослідження, оскільки очевидною є актуальність, соціальна, педагогічна і культурна значущість означеної проблеми, недостатній рівень її дослідженості.
Наукове значення дисертації підкреслюється визначенням, обґрунтуванням та експериментальною перевіркою ефективності дидактичних умов формування іншомовної предметної компетентності старшокласників в умовах неформальної освіти, а також розробленою авторською структурною моделлю формування іншомовної предметної компететності старшокласників в умовах неформальної освіти.
Одержані результати дослідження мають цінність для подальших наукових розвідок з теорії навчання; розробки спеціалізованих навчальних курсів, присвячених формуванню іншомовної предметної компетентності; можуть бути використані для вдосконалення змісту підготовки бакалаврів, магістрантів, аспірантів і докторантів, для написання науково-методичних посібників, методичних рекомендацій тощо.
Щиро вітаємо здобувача та наукового керівника з успішним захистом, бажаємо нових наукових звершень, особистісного щастя і подальшого професійного зростання!