Викладачі кафедри політекономії взяли участь в експертному обговоренні проєкту Національної стратегії розвитку фінансової грамотності
3 вересня 2021 р. викладачі кафедри політекономії Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка – завідувач кафедри, доцент Сергій Степаненко, доценти Борис Шевченко та Тетяна Непокупна взяли участь в експертному обговоренні проєкту Національної стратегії розвитку фінансової грамотності до 2025 р. (далі – Стратегія), ініційованого Національним банком України. До Міжвідомчої робочої групи з розробки Стратегії входять шість міністерств та три регулятора фінансового сектору.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/09/2-1-1024x640.jpg)
Основним доповідачем на засіданні експертної групи «Фінансова грамотність. Освіта» була головна експертка, менеджерка проєкту «Підвищення рівня фінансової грамотності населення України» Олена Тригуб. Учасники заслухали та обговорили такі питання проєкту Стратегії: мета розроблення Національної стратегії розвитку фінансової грамотності до 2025 р., діяльність Національного банку у сфері фінансової грамотності, поточний стан фінансової грамотності в Україні, стратегічні напрями та цілі Національної стратегії розвитку фінансової грамотності до 2025 р., напрями співпраці із закладами освіти у межах реалізації Національної стратегії розвитку фінансової грамотності.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/09/3-1024x640.jpg)
Викладачі кафедри політекономії взяли активну участь в обговоренні проєкту Стратегії, висловили ряд конструктивних пропозицій до формулювання стратегічних цілей та дорожньої карти реалізації стратегії. Під час обговорення присутні сформулювали низку пропозицій, які зводились, з-поміж іншого, до необхідності:
– включення для педагогічних спеціальностей у стандарти освіти обов’язкової компетентності – фінансової грамотності;
– системного підходу у викладанні фінансової грамотності у закладах дошкільної, середньої та вищої освіти (зокрема у педагогічних вишах);
– імплементації знань фінансової грамотності вчителів у предметну область дисциплін, що ними викладаються.