У межах тижня факультету комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки відбулися заходи кафедри загальної педагогіки та андрагогіки

4 квітня 2025 р. визначено як день кафедри загальної педагогіки та андрагогіки у межах проведення тижня факультету комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки.

Доцент Іван Кравченко зустрівся зі студентами факультетів комп’ютерних наук, математики, фізики та економіки, природничих наук та менеджменту, педагогічної і мистецької освіти, психології і соціальної роботи та навчально-наукового інституту іноземних мов на кінолекторії «Історична ретроспектива й актуальність захисту територіальної цілісності та недоторканості України». Студенти ознайомилися з передумовами розв’язання Другої світової війни, розвитком України в ХХ – на початку ХХІ століття. Велику увагу закцентовано на важливості захисту нашої державності саме сьогодні, в умовах війни з російською федерацією і в час глобальних трансформаційних процесів.

Також у межах тижня факультету відбулася екскурсія до кімнати музею Г. Г. Ващенка. До заходу долучилися студенти факультету. Шевченко Марія, студентка групи М-31(ф), розповіла про видатного педагога Г. Г. Ващенка, історію відкриття музею, експозицію музею, окремо наголосила на різних життєвих етапах педагога. Марія наголосила студентам про співпрацю кафедри загальної педагогіки та андрагогіки з родичем Г. Г. Ващенка – правнуком І. О. Максименком, який передав фото, що є сімейною реліквією видатного педагога. Студентів особливо зацікавили продемонстровані фото з життя Г. Г. Ващенка, вони дізналися більше про його родину.

Під час заходу студенти дізналися безліч нової та цікавої інформації, екскурсія не лише розширила знання про педагога, а й захопила студентів та подарувала позитивні емоції.

Ще один захід – воркшоп «Штучний інтелект: від навчання, творчості до професії», який провели професор Володимир Мокляк і аспірант ІІ року навчання Дмитро Дєдов. На заході зроблено акцент на глибокому аналізі ключових аспектів ШІ. Протягом івенту детально розкрито потенціал штучного інтелекту в трьох важливих напрямах:

1) навчання: спікер поділився своїм баченням щодо трансформації освіти завдяки ШІ. Розглянуто можливості персоналізації навчання і способи побудови запитів до ШІ, враховуючи інтереси студентів. Розглядаючи вплив ШІ на навчання, наголошено, що в епоху інтелектуальних систем пасивне споживання знань стає недостатнім, здобувачі освіти мають бути активними дослідниками, самостійно вивчати нові інструменти та платформи на основі ШІ, не чекаючи готових інструкцій. Закцентовано увагу на важливості постійно ставити запитання, цікавитися не лише можливостями, але й обмеженнями та етичними аспектами використання штучного інтелекту, не боятися експериментувати, не боятися застосовувати знання про ШІ на практиці, розробляти власні невеликі проєкти та тестувати різні підходи, бути готовими об’єднуватися, створювати студентські спільноти для обміну знаннями, спільного навчання та реалізації проєктів у сфері ШІ;

2) творчість: особливу увагу приділено ролі ШІ як нового інструмента для творчого виду діяльності, продемонстровано конкретні приклади застосування штучного інтелекту в графічному дизайні, ілюстрації та інших видах візуального мистецтва, надихаючи аудиторію на нові експерименти;

3) професія: проаналізовано вплив штучного інтелекту на сучасний ринок праці, окреслено професії майбутнього, пов’язані з розробкою та впровадженням ШІ, а також наголошено на необхідності розвитку навичок, які дозволять фахівцям успішно співпрацювати з інтелектуальними системами.

Після основної частини воркшопу відбулася сесія запитань-відповідей, упродовж якої визначено тему наступного заходу.

You may also like...