На засіданні разової спеціалізованої вченої ради ДФ 44.053.047 відбувся публічний захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії Анастасії Чечотки
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/screenshot_18-min-1024x688.jpg)
16 лютого 2024 р. у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка відбулося засідання разової спеціалізованої вченої ради ДФ 44.053.047, що створена відповідно до Наказу ректора про створення разової спеціалізованої вченої ради № 60-А від 21.12.2023 р. На платформі ZOOM у змішаному форматі відбувся публічний захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії випускниці аспірантури Анастасії Чечотки галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/foto-2-54-min.jpg)
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/foto-3-45-min.jpg)
Здобувачка успішно захистила дисертацію «Педагогічна технологія етнокультурної діяльності майбутніх фахівців гуманітарної галузі у процесі навчальних практик», виконану під керівництвом докторки педагогічних наук, професорки, професорки кафедри культурології Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Любові Кравченко.
Голова спеціалізованої вченої ради – доктор педагогічних наук, професор Леся Петренко.
Офіційні опоненти: доктор педагогічних наук, професор кафедри філософії і економіки освіти Полтавської академії неперервної освіти імені М. В. Остроградського Віктор Стрельніков та кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри івент-індустрій, культурології та музеєзнавства, Рівненського державного гуманітарного університету Володимир Віткалов.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/foto-4-24-min.jpg)
Рецензенти: доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри культурології Олександр Лук’яненко та докторка педагогічних наук, доцентка кафедри культурології Рената Винничук.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/screenshot_19-min.jpg)
Члени разової спеціалізованої ради одностайно висловилися за актуальність обраної теми дослідження, адже етнокультурне виховання забезпечує засвоєння зразків і цінностей національної культури, культурно-історичного та соціального досвіду своєї держави, формування відчуття приналежності та поваги до рідного краю; завдяки йому внутрішній світ особистості стає рушійною силою розвитку духовності людини, визначальним чинником дій і поведінки, основою ціннісних орієнтацій, життєвої й громадянської позиції. Саме етнокультурна підготовка стимулює формування у здобувачів вищої освіти гуманітарних спеціальностей системного бачення розвитку культури, вільного користування артефактами в процесі створення власних авторських проєктів, розуміння естетично-ціннісних характеристик і специфіки релігій різних епох і стилів; забезпечує міждисциплінарні зв’язки, активізує увагу майбутнього фахівця до загальнокультурної сутності знань, явищ, подій, яка базується на суспільно-економічних та етнокультурних чинниках історичної епохи або сучасності.
Ефективність упровадження в освітній процес підготовки фахівців етнокультурних методик досягається завдяки вдосконаленню процесуальної основи практик, що містить організацію навчального процесу, методи і форми освоєння етнокультурного матеріалу здобувачами, роботу викладачів, їхня діяльність з управління взаємодією учасників і виконання ними завдань практики, діагностику й експертну оцінку етнокультурних освітніх проєктів та програм.
Саме тому головною ознакою готовності майбутніх гуманітаріїв до етнокультурної діяльності визначено їхню здатність до роботи в полінаціональному середовищі, прагнення до розв’язання та запобігання міжетнічних проблем, гармонізації національних взаємин.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/screenshot_20-min.jpg)
Вітаємо здобувачку Анастасію Чечотку та наукового керівника Любов Кравченко з успішним захистом, а кафедру загальної педагогіки та андрагогіки з науковим поповненням!