На фізико-математичному факультеті підсумували результати наукової роботи
25 травня 2022 р. на фізико-математичному факультеті Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка відбулася щорічна звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів. У роботі зібрання, яке відбулося в онлайн-форматі, взяли участь як викладачі та здобувачі освіти факультету, так і науковці інших закладів вищої освіти та вчителі полтавських шкіл.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/foto1-8.jpg)
З вітальним словом до учасників конференції звернувся проректор з наукової роботи, доктор педагогічних наук, доктор теологічних наук, професор Василь Фазан, який наголосив на важливості наукової діяльності у системі роботи Університету.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/foto2-7-1024x576.jpg)
Очільниця факультету, докторка фізико-математичних наук, доцентка Тетяна Барболіна підсумувала результати наукової роботи факультету у 2022 році.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/foto3-8-1024x576.jpg)
На пленарному засіданні виступили такі науковці: професорка кафедри політекономії, докторка економічних наук, професорка Лариса Яковенко, яка проаналізувала особливості державного регулювання економіки в умовах війни; доцент кафедри загальної фізики і математики, кандидат фізико-математичних наук, доцент Володимир Іванко, який висвітлив актуальні питання нанофізики; доцентка кафедри загальної педагогіки та андрагогіки, кандидатка педагогічних наук, доцентка Алла Хоменко з доповіддю «Компетентність майбутнього вчителя з проблеми формування виховуючих відносин як результат професійної підготовки»; доцент кафедри математичного аналізу та інформатики Юрій Подошвелев, який привернув увагу учасників до можливостей системи підготовки математичних текстів LaTex для створення інтерактивних документів.
![](http://pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/foto4-6-1024x640.jpg)
Звітна наукова конференція засвідчила, що на факультеті створене освітнє середовище, що стимулює професійний розвиток викладачів та наукове зростання здобувачів вищої освіти.