В університеті розпочалася виробнича педагогічна практика зі STEM-освіти
Магістранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки 2024 р. набору освітньої програми «Теорія і практика STEM-освіти» продовжують практичне втілення теоретичних знань.
31 жовтня 2025 р. відбулася настановча конференція з практики, на якій керівник практики професор кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Володимир Мокляк розповів про мету (формування готовності магістрантів до професійної діяльності викладача STEM-освіти, закріплення та перевірка теоретичних знань, практичних умінь і навичок щодо здійснення педагогічної діяльності в STEM-орієнтованому освітньому середовищі) і завдання практики (актуалізувати опорні знання з психолого-педагогічних дисциплін; підтвердити ефективність впровадження STEM-технологій в освітній процес у професійній діяльності сучасного викладача; застосувати знання, уміння та навички, одержані у процесі вивчення теоретичних дисциплін; сформувати готовність до професійної діяльності викладача STEM-освіти; на практиці закріпити та перевірити теоретичні знання, практичні уміння і навички щодо здійснення педагогічної діяльності в STEM-орієнтованому освітньому середовищі).

3 листопада 2025 р. магістранти разом із керівником розпочали практику на базі комунального закладу «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області». Учитель інформатики Олександр Головатюк розповів про специфіку підготовки учнів до робототехнічних змагань на базі кострукторів Lego. Окреслили план роботи практикантів і проаналізували особливості підготовки звітної документації.





