Наукові здобутки викладачів кафедри загальної педагогіки та андрагогіки

Професор кафедри загальної педагогіки та андрагогіки Леся Петренко успішно завершила міжнародне стажування на тему «Людство в контексті сталого розвитку: виклики та перспективи», що проходило у м. Земмерінг, Австрія з 3 березня р. по 11 квітня 2025 р.

Під час стажування було взято участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Людство в контексті сталого розвитку: виклики та перспективи» (11–14 березня 2025 р.), обговорено доповіді провідних науковців та практиків з різних країн світу, підготовлено та опубліковано наукові статті в журналі Freeside Europe Online Academic Journal Університету Кодоланьї Яноша, що відображають ключові результати стажування та мають наукову цінність для міжнародної академічної спільноти.

За результатами науково-педагогічного стажування, спрямованого на поглиблення знань та набуття практичних навичок у сфері сталого розвитку, цифрової трансформації освіти та міжкультурної комунікації проведено комплексний аналіз ключових міжнародних документів, наукових публікацій та практичних ініціатив, що визначають роль людства у досягненні цілей сталого розвитку ООН. Розроблено навчально-методичні матеріали (конспекти лекцій, презентації та завдання для самостійної роботи), що можуть бути використані в освітньому процесі для формування у здобувачів освіти розуміння глобальних викликів та відповідальної ролі людини у їх подоланні. Здійснено аналіз сучасних тенденцій цифрової трансформації в освіті, розглянуто переваги та ризики використання цифрових технологій в освітньому процесі. Проаналізовано теоретичні засади міжкультурної комунікації, визначено ключові принципи та стратегії ефективного міжкультурного діалогу в сучасному полікультурному світі. Розроблено матеріали, що включають огляд інноваційних цифрових інструментів та платформ, методичні рекомендації щодо їх ефективного застосування для підвищення якості навчання та розвитку цифрової компетентності здобувачів освіти; навчальні матеріали, спрямовані на формування у здобувачів освіти толерантності, поваги до культурного різноманіття та навичок міжкультурної взаємодії.

Проходження стажування сприяло поглибленню теоретичних знань, розширенню наукового світогляду та набуттю практичних навичок у галузі сталого розвитку, цифрової освіти та міжкультурної комунікації.

You may also like...